if i ever feel better

HOPPSAN vad tiden går, nu sitter jag och kollar på flygbiljetter hem.
tråkigt att det är så fruktansvärt dyrt, jag har en budget på 320 euro och det verkar inte finnas så mycket under detta pris förutom typ ryan air med sämst tider och sämst lokaliserade flygplatser.

fast för charlottes, marias, inas, elins, mammas, pappas, evas, williams och gustavs skull borde jag kanske ta ryan från karlsruhe i alla fall, så jag också får uppleva den resa genom tysklands framsida de utsatt sig för för att hälsa på mig...
men men, kanske finns det också andra alternativ.
vet ni vet ni föresten vad jag har??!! nej det kan ni ju inte veta. BILJETTER TILL SOUTHSIDE! till mig och charlotte!!
phoenix, the strokes, vampire weekend, the prodigy, lcd soundsystem, two door cinema club - här kommer vi ba lixom!
åh phoenix!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0