fête des mères

imorgon söndag är det mors dag. men på söndagar jobbar inte jag, så jag fixade en mors dags fest på jobbet igårkväll istället. det var rikligt med folk och mat, kvinnorna hade fixat varsin maträtt och jag bakat banankaka och cheesecake. även om det är ordentligt tröttsamt älskar jag verkligen att organisera såna små fester på home. det blir alltid så trevlig stämning!
föresten var jag i veckan på bio med anna och såg SOUL KITCHEN! verkligen att rekommendera!
åh jag börjar gilla tyskland mer och mer alltså! trevliga människor, bra filmer, grymma festivaler...
nu är det lördag, och om ca trekvart kommer irina för att hälsa på mig över helgen!
hej, och glad mors dag imorgon! (är inte säker men tror det är det även i sverige?) jag kommer tänka på och sakna min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0