EUROPA PARK!

(ja, det ska särskrivas. det är på tyska!)
Idag spenderade jag en väldigt rolig och totalt utmattande dag på Tysklands fetaste nöjesfält! Home hade fått ca 30 gratisplatser, vi åkte dit i en stor buss - personal, kvinnor och barn! Det var fint väder och jag kände mig som ett barn på nytt (äsch, jag är fortfarande barn) där jag sprang omkring bland alla roliga bergodalbanor!
dessutom går hela Europa Park under temat...just det, Europa! så dess olika delar representerar olika europeiska länder. i den skandinaviska delen kan man bland annat beskåda detta!
NORDISK FISK FABRIK! (dessutom är fisken frisk!)
idag kristi him har jag kurerat min förkylning och varit på jazzkonsert.
den här låten tycker jag att man ska lyssna på, om man vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0