agora

den filmen såg jag idag på bio med jobbet. rachel weisz som hypatia, krig och kärlek och religion och vetenskap i antikens alexandria. lärorik, sorglig och imponerande film.
sen har jag varit hemma och druckit te med citron och honung och försökt kurera min onda hals, för imorgon väntar...
EUROPAPARK - Deutschlands größter Freizeitpark!
(som jag gissar fritt översatt betyder Tysklands fetaste nöjesfält!)
jag ska dit med jobbet och röja och jag tänker ha lika kul som killen i vita shorts med gigantiska armar och colgate-leende där i högra hörnet! ingen fånig förkylning ska få stoppa mig inte!
bio och nöjesfält... det är ett hårt jobb, men nån måste göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0