operan!

Igår, efter att ha hållit en engelskalektion och ett yogapass på jobbet, gick jag på operan med Anna och Carla! Trots dåliga platser var det riktigt maffigt! Platée av Jean-Philippe Rameau såg vi, det är en lyrisk komedi, med mycket balett som jag ju älskar! Historien var rätt banal, men på operan är det väl mer musiken och själva föreställningen som är det viktiga, och det var otroligt imponerande. Dessutom var vi finklädda och tog en drink i pausen, det var så fint så!
'
strasbourgs opera

girls var ju också bra föresten! trots att jag, precis när vi kommit fram till la laiterie, självklart insåg att jag hade glömt min biljett hemma och fick springa och hämta den, så jag missade hela förbandet och de två första låtarna av girls... men men, sånt som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0