fortsätter på samma tema...

pony pony run run i torsdags! på skiva har de lite för mycket av ett "radio-sound" för min smak, men live är det inget fel på dem! plus att de är fransmän vilket ju alltid är en bonus!

i helgen tog vi det relativt lugnt, förutom i fredagskväll då det var arkitekturstudentfest på universitetet...

annars har helgen för mig präglats av festivalpepp! som sagt har jag ju redan biljett till arvika, plus att jag sen länge bestämt att åka till eurockéennes i belfort, som är frankrikes största (eller näst största, är inte helt säker) festival och inte alls är långt härifrån. i år headlinar jay-z, charlotte gainsbourg och the hives, själv ser jag mest fram emot empire of the sun! den festivalen, som är i början av juli, kommer vara det sista jag gör i frankrike innan jag åker hem till sverige... inte helt fel sätt att avsluta på!

men sen i torsdags har även southside i neuhausen i tyskland, drygt två timmar härifrån, blivit spikad för min del! när the strokes kommer har man ju knappast något val... kommer bli så grymt, särskilt om charlotte gör som hon tänkt och följer med!

imorgon är det konsert på la laiterie igen! GIRLS!

och på tisdag ska jag, anna och carla på operan! mer om det senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0