atelier photo och sverige!

förra veckan ordnade jag en fotoaktivitet för kvinnorna på jobbet. en av dem, en ung tjej, är riktigt begåvad vad gäller porträttfoton, och det blev en del riktigt fina porträtt! kvinnorna var verkligen stolta! idag var vi och framkallade bilderna, och så ska vi välja ut de bästa för att rama in och hänga upp i salongen :) det kommer bli så fint så.
igårkväll var jag med anna på ikea. köpte tunnbröd och salta lakritsfiskar som jag åt upp "i ett huj" som mamma skulle säga. på ikea fanns också en gratistidning vid namn "Suède" (sverige) där man kan läsa om Viktorias bröllop och olika turistattraktioner. På framsidan är ett gäng blondiner på en skärgårdsbrygga. Inte undra på att alla (alla!!) frågar mig om jag verkligen är svensk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0