efterhelg

I lördags invigde jag min nya bikini i en sjö utanför Belfort, där Eurockéennes-festivalen kommer vara. På kvällen grillfest i Beaucourt, i söndags tillbaka till Strasbourg där jag och Olivia gick på Musée de beaux arts, fikade och såg på Flight of the conchords. En väldigt fin helg alltså, med allt man kan önska: sol, vänner, fest, chill, kultur, mat och humor!
I fredags hände det annars grejer i Sverige. William fyllde elva år, Helena, Charlotte, Monica, Lotta, kusin Max med flera tog studenten! Tråkigt att jag inte var där. Och väldigt konstigt att det gått ett helt år sen studenten. Nu börjar jag få en sådan sommarlovskänsla. Tre veckors jobb kvar. Samtidigt väldigt tråkigt att lämna. Framförallt vissa personer. Det kommer bli smärtsamt. Det är inte som avskeden när jag åkte från Sverige, då var det bara för ett tag, man skulle ses igen. Nu vet man inte. Jag kommer helt säkert åka tillbaka och hälsa på här. Men när vet jag inte. Eller vilka man kommer återse.
bad i belfort. om knappt en månad är the dead weather mfl där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0