SÖDRA SIDAN

tillbaka från southside festival i tyskland, totalt utmattad, med bedrövligt leriga kläder och skor men oförglömliga minnen.
jag har nog aldrig sett så mycket lera på en enda helg.
men dessutom fick jag ju se the strokes, phoenix, vampire weekend, local natives, white lies, lcd soundsystem, mando diao, two door cinema club, moneybrother och la roux!
samt hänga med charlotte som hade flygit in särskilt från sverige! samt mitt kära tyskgäng såklart :)
om en timme ska jag gå till jobbet och sen gå en runda på stan med kvinnorna. det är nämligen "fete de la musique" idag i frankrike, vilket innebär en massa musik ute på gator och torg.
musikfesten tar liksom aldrig slut!
STROKES

Kommentarer
Postat av: G

Moneybrother?!?!?!



Va?



Är de tokiga i Tyskland eller?



Verkade fett annars!

2010-06-21 @ 19:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0