avskedsfest igen

idag hade jag avskedsfest på jobbet. det var egentligen min sista dag, fast imorgon ska jag tillbaka för att göra båtutflykten som ställdes in igår på grund av stor fransk strejk (enorma protester mot en fördröjning av pensionsåldern).
kvinnorna och jag lagade mat, så otroligt gott! marockansk tajine, den godaste falafel jag nånsin smakat (och som jag ska imponera på alla med att laga när jag kommer hem), en tjetjensk potatisrätt, en afrikansk dryck, guacamole, etc... vi hade ansiktsmålning för barnen och kvinnorna dansade, de skrev på en t-shirt till mig...
sen blev det dags att säga hejdå. vissa kommer jag träffa imorgon, men inte alla. riktigt jobbigt.






jag kan inte fatta det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0