la fin

imorgon går mitt plan hem till sverige. för första gången på tio månader kommer jag stå på svensk mark, åka över lidingöbron, sova i min säng hemma hos mamma...
det har varit en intensiv vecka. på sista VISA-seminariet i en liten by nära munster, i vosges-bergen träffade jag nästan alla mina kära volontärvänner, och vi kunde festa en sista gång tillsammans. sen drog jag vidare med de närmaste till eurockéennes. förutom en lite alltför intensiv hetta var det helt perfekt. sol, en plaskpool, fransmän som skriker "APÉROOOO!!!" på campingen, tyskar som blev euforiska efter fyranoll-vinsten mot argentina, dead weather, the hives, hot chip, empire of the sun, lcd soundsystem, julian casablancas, jay z, the drums.. (samt missy elliot som tyvärr var ett RIKTIGT stort skämt) etc etc...
idag har jag spenderat en sista dag här i strasbourg med mina kära anna och julius, ätit glass i petite france och packat färdigt väskorna.
imorgon ska marie, min handledare på jobbet, följa mig till flygplatsen. 14.55 lyfter planet.
ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0