à la maison

jag är hemma nu. sen i tisdags. lidingö, sverige.
det är inte så konstigt som jag trodde det skulle vara. det är lika varmt i norden som i europas hjärta.
lidingö är sig likt. mina vänner är här. (fast maria saknas. KOM HEM MARIA! och så gör hon det imorgon :D)
jag jobbar frukost+reception på lidingö hotell och utbildningscenter (folkhögskolan) precis som förra året. efter klockan tolv är jag ledig att njuta av dessa fina dagar.
och på onsdag är det dags för sommarens tredje och sista(?) festival för min del. ARVIKA. vårt pimpade tält och min babyshambles´08 t-shirt kommer till användning!

föresten vet man ju inte riktigt vad som händer med den här bloggen nu när jag inte längre befinner mig i strasbourg. än så länge lämnar jag det öppet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0