uppmuntrad

efter ett par dagar av turbulens på jobbet var step-pass på gymmet + att fira carlas födelsedag igårkväll precis vad jag behövde. av mig fick hon filmen control, såklart

idag har jag köpt biljett till arvikafestivalen!! wowowowow!!
dessutom har jag ändrat min tågbiljett så jag åker till paris med anna redan på fredagen den 12 februari och därmed är där både helgen före och efter min evs-kurs.
alltså TVÅ WEEK-ENDAR i paris istället för en! wowowowowow!

idag på jobbet firade vi barnkalas och yogade, och jag var på mediateket och skaffade ny musik till gympan. nu sitter jag och äter mörk choklad med havssalt(!) som jag fick av mamma och som jag väl kanske borde ha sparat till nåt speciellt tillfälle men som har sett alldeles för lockande ut här på mitt skrivbord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0