mor och bror

nu har jag precis kommit hem från ett step-up pass på gymmet och innan dess från att säga hejdå till mamma och william på tågstationen. de har varit här sedan i onsdags och det har varit så mysigt! första kvällen hälsade vi på på mitt jobb, jag visade dem runt och de fick träffa min handledare marie och några av kvinnorna. sedan har vi varit på tre muséum; modern konst, historiska och "le vaisseau" som var typ som tom tits. dessutom var vi och såg på europaparlamentet, shoppade, fikade, hälsade på hos issouf, och sista kvällen åt vi tarte flambées på en jättefin restaurang i petite france.

mamma och william utanför eu-parlamentet

mamma och william utanför europaparlamentet


nu är det vardag ett tag till innan nästa stora händelse, min evs-kurs i redon i bretagne som börjar den 15 februari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0