kurskrångel

min franskkurs har blivit avbruten på grund av för få elever. så nu är frågan vad jag ska göra. idag testade jag en annan kurs, en förberedelsekurs för dalf-testet, men de har ju redan kommit väldigt långt, känns svårt att hinna ikapp nu. jaja, annars är jag glad, för mina favvotjejer ina, maria och elin har bokat biljetter till strasbourg! den 24-28 februari kommer de hit!



här står de ju förresten, tillsammans med andra sötisar, på min artonårsdag för nästan exakt ett år sen

ina, helena, sara, maria, elin, monica

 

den här bilden är förresten så fin så att den får hänga på min vägg! :)


Kommentarer
Postat av: Maria

YAY!

2010-01-22 @ 16:53:06
URL: http://marsj.blogg.se/
Postat av: lovisa

WOW!

2010-01-23 @ 14:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0