besök!!

Imorse åkte mina älsklingar hem...
Sen i onsdags när de kom har vi
  • PROMENERAT i ett vårsoligt Strasbourg
  • FIKAT
  • FESTAT (på ett ställe spelade de "boten anna" på svenska och vi höll på att dö)
  • SHOPPAT
  • Gått upp i KATEDRALTORNET (ännu en gång höll vi på att dö)
  • Besökt MUSÉET FÖR MODERN OCH NUTIDA KONST
  • Besökt mitt JOBB
  • Ätit BAGUETTER, CROISSANTER, CREPES samt TARTE FLAMBÉES på restaurang
samt inte minst, igår
FIRAT MIN OCH CARLAS FÖDELSEDAGAR (i efterskott) hemma hos henne i B-WILLER med en hel massa mysiga människor!
Det har varit alldeles alldeles underbart att spendera tid med dessa fina flickor, och även om det var sorgligt att säga hejdå är det ju nu mindre än halva tiden kvar tills jag får träffa dom igen! Och då är det ju sommar!
ina i bästa ryanair-stil!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0