SUPERIEUR

det är franskanivån som jag ligger på enligt testet jag gjorde idag på Strasbourgs Université Populaire! :)
nu gäller det bara att hitta en tid som passar så kan jag börja läsa franska en gång i veckan vid sidan av jobbet! :D

ikväll gjorde jag chokladbollar med ett par kvinnor och en bebis på jobbet. de hade aldrig smakat det förut. det var en hit!

när jag skulle handla ingredienserna råkade jag träffa en svensk familj, de kunde inte franska och hade jättesvårt att hitta, när jag berättade att jag var svensk och kunde franska blev tanten så glad att hon kramade om mig!

alltid kul när man kan vara till nytta!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, jag har ju sagt hela tiden att du inte skulle ha några problem!! En annan skulle väl hamna på assez bien.. :P

2009-09-16 @ 16:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0