amoureuse

Jag är kär. I den här staden. Den är helt perfekt!

Igårkväll gick vi ut igen, först till en restaurang som hette Le Stub, och sen till en liten studentbar och drack jättegod sangria! Det var supertrevligt. Idag gjorde vi en sån där typisk skolgrej där man är i lag och får ett papper med olika frågor som man ska hitta svaren till genom att gå omkring och leta i staden. Solen sken, och Strasbourg var så fantastiskt vackert att jag nästan dog! Jag bor alldeles nära den allra finaste stadsdelen, den heter la Petite France och är, som en av killarna här uttryckte det, typ den mest romantiska platsen i hela världen!

ALLA MÅSTE KOMMA OCH HÄLSA PÅ!

Imorgon kl 8.30 blir jag hämtad här av en Madame Waentz, och sen får jag se mitt nya hem och min nya arbetsplats!

rätt nervöst alltså...

Kommentarer
Postat av: Petra

Lovisa! Du beskriver det så vackert, kan inte du lägga upp bilder så vi får se hur det ser ut? Snälla?

Kramar, Petra.

2009-09-07 @ 10:27:08
Postat av: Anonym

Ååh! Det låter helt underbart!! Lycka till med ditt nya boende! Och ja, lägg upp lite bilder, om du har tid vill säga!! :) Pusspuss

2009-09-07 @ 20:49:56
Postat av: Josefin

Glömde skriva att det är från Josefin!! :P

2009-09-07 @ 20:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0