yoga encore, sarko junior

Ikväll höll jag ännu ett yogapass som gick väldigt bra. Hade den här gången fixat bättre mysbelysning och kvinnorna som deltog var lugna och lyckades (i stort sett) att koncentrera sig.
Sen hade jag min andra franskalektion. Zeynep som är EVS-volontär från turkiet och som jag känner från båda volontärkurserna har bytt till min grupp, så jag är glad. Det har också tillkommit två medelålders män, så nu är gruppen minst sagt mer blandad. Ikväll fick vi läsa en artikel om Sarkozy junior som är på väg att bli vald till någon slags maktposition. Ett stort debattämne just nu här en France.
Sådär, det var min kväll, i stora drag. Inte illa alls, men knappast lika fantastisk som min kväll kommer bli imorgon, OM...

ja ni vet!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!

Vad kul att EVS:en verkar gå bra för dig! :) Hade gärna varit med på yogan själv! Coolt!



Jag har länkat till din sida på min egen blogg. Du får vädligt gärna länka till min sida om du vill: http://sofia-goes-evs.blogspot.com/



kram på dig och ha det så fint!

Sofia

2009-10-15 @ 15:57:56
URL: http://sofia-goes-evs.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0