små stunder av lycka

Idag på jobbet har jag och ett par kvinnor planerat lite halloweendekorationer som vi ska fixa i slutet av veckan.
Sen hade jag ett möte med en kvinna från organisationen "les petits moments de bonheur" som ägnar sig åt att komma till ställen som Home där det finns mammor med barn för att berätta sagor och läsa böcker för barnen, med mammorna närvarande, för att inspirera mammorna till att göra samma sak själva. vi ska börja med det här från och med november och jag ska vara ansvarig :)
Sen på kvällen höll jag ett litet yogapass för ett par kvinnor och sen hade jag franskalektion. vi gjorde en diktamen och det kändes som tusen år sen. efteråt åt jag middag med en av mina kurskamrater, en tysk tjej (surpise suprise) som praktiserar på sjukhuset här. vi åt på ett mysigt pastaställe som var hyfsat billigt och som ligger alldeles nära. man kan köpa take-away där också, det ska jag definitivt göra nån gång när jag inte orkar laga mat själv.
Imorgon är det PLACEBO-KONSERT! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0