höstdramatik

nu är det kallt här, på riktigt kallt. inte som i sverige förstås (det ryktas om snö??) men ändå. jag bär tjock halsduk och varm tröja. igår på eftermiddagen var jag först en runda på stan med en av kvinnorna, följde med henne till ett gäng affärer och till doktorn. sen på kvällen uppstod det en hel del dramatik på home, det blev våldsamt och jag blev rädd. jag höll mig undan inne på kontoret, under tiden kom en kvinna ner och frågade efter mig, hon ville yoga, men hon hittade mig inte och antog att jag hade gått hem. när jag sen fick veta det gick jag upp till hennes rum för att förklara, hon bjöd in mig på kvällsfika. det var otroligt trevligt. en så godhjärtad, trevlig och intelligent kvinna, med en söt och snäll liten elvaårig son som påminner om william.

imorse på personalmötet fick jag en förklaring till det som hände igår, dramatiken alltså. det är allvarligt och faktiskt värre än jag trodde. svårt att ta in.

nu har jag lunchpaus, och sen i eftermiddag ska jag ha möte med marie, min handledare. förhoppningsvis hinner vi pratas vid ordentligt så jag kan ställa alla frågor som jag har (och det är en hel del). sen ska vi till banken för att ÄNTLIGEN öppna bankkonto till mig. oturligt nog är det inte samma bank som delar ut kortlekar med bilder på boumsong och flamini och gänget till sina kunder...

Kommentarer
Postat av: ina

DET SNÖADE IDAG:D:D Lycka <3

2009-10-13 @ 18:32:24
URL: http://inastinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0