det populära universitetet

efter att ha jobbat, tränat i en gympasal som saknar fläkt pga miljöhänsyn, firat barnkalas på jobbet, irrat runt på stan, tagit fel spårvagn, vridit och vänt på kartan och gått tills fötterna värkte anlände jag, svettig, slut och en halvtimme försenad, till min första lektion i franska på nämnda universitet.

de andra deltagarna är trevliga studentskor från tyskland, ungern och grekland. jag är definitivt sämst i gruppen men men, vad gör det. kommer lära mig mycket.

är förövrigt otroligt trött på mig själv för att jag är så snål och aldrig köper någon god mat till mig själv. jag har bestämt mig för att vara snällare mot mig själv och imorgon ska jag köpa choklad till mig själv så kanske jag förlåter mig själv. hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0