strasbourg-bischwiller-strasbourg-bischwiller-strasbourg

Föreställningen i fredags var jättehäftig, klätterväggsklättrande och repakrobatik och en fin kärlekshistoria. Efteråt åkte jag till Bischwiller där jag spenderade resten av kvällen och natten. Igår åkte jag och tjejerna in till Strasbourg för att shoppa. På kvällen var vi först på bio, sen träffade vi en del av gänget från den franska hemmafesten på en bar, och sen gick några av oss och dansade på en nattklubbsbåt(!!!). Det var grymt. Sen blev det efterfest. Idag var jag, anna och julius och simmade på badhuset i Hagenau, sen chillade vi i Bischwiller och anna klippte mitt hår. Jag tog sista tåget hem och HÄR ÄR JAG NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0