mini-session

i helgen var jag i colmar för en "mini-session" med min volontärorganisation VISA. det var som en träff för oss som bor i samma region, ett tillfälle att träffas och prata om vår första tid här. jag och några kompisar åkte till colmar redan på fredagkvällen och sov över hos sophia som bor där, och sen började mini-sessionen med alla andra på lördagmorgonen. vi promenerade i staden, pratade, gjorde vissa små gruppövningar men i stort var det en avslappnad helg med mycket fritid och en skön stämning. på lördagkvällen gick vi ut och sen sov vi på ett ungdomsvandrarhem. på söndagen fick vi göra och måla gipsmasker, kul förutom klaustrofobipaniken jag kände med hela ansiktet, även ögon och mun, täckt av vått gips.
det har varit en väldigt fin helg, kul att träffa alla igen. nu känns det dock som att jag börjar bli sjuk vilket är mindre kul... men men. c'est la vie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0