bättringsvägen

idag har jag mått lite bättre och orkade faktiskt handla mat alldeles själv. baguette och juice och goda ostar, halstabletter och tröstande choklad. dessutom räddades min sjukdag av att charlotte också var sjuk hemma i sverige och att vi kunde sitta och klaga och skvallra och prata musik och snygga killar via den underbara kommunikationsväg som är skype.
imorgon hoppas jag vara frisk nog att gå till den fjärde och avslutande delen av min könsbaserat-våld-utbildning. det ska handla om prostitution, bland annat.
och till helgen måste jag absolut vara frisk, för då får jag internationellt besök minsann! olivia från england och irina från österrike, som jag båda lärde känna på evs-kursen i montpellier, kommer hit och hälsar på!
en annan sak som gjort min sjukdag bättre är det här. och det här och det här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0