3/11

Har nyss hållt mitt kanske hittills mest lyckade yogapass för två kvinnor och känner mig nu äntligen skönt avslappnad efter en hyfsat stressig dag. Var i Bischwiller igårkväll för att testa deras franskakurs, och sov över hos Carla. Skulle ta tåget klockan 8.04 tillbaka till Strasbourg för att hinna med personalmötet kl. 9, och vaknade en kvart innan! Lyckligtvis kan jag vara snabb när det behövs, så jag hann. På eftermiddagen lånade jag en kollegas mediatek-lånekort för att låna cd-skivor till mina yoga och gympa-pass, men när det visade sig att det kortet var ogiltigt fick jag gå hela vägen hem för att hämta nödvändiga dokument (fransmän gillar det där med dokument) för att skaffa ett eget kort. Omständigt, men nu har jag ju i alla fall ett eget kort, som dessutom betalas av Home eftersom jag (bland annat) ska använda det för jobbgrejer, så det är nice!
Senare, på jobbet, inträffade ännu en dramatisk och omskakande sak, det känns som det är varje vecka nu. Yogapasset var i alla fall bra som sagt, både för mig och kvinnorna tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0