ikea och afrikansk dans

idag gjorde jag ett återbesök i sverige (annars känt som IKEA strasbourg) med några från jobbet. vi handlade julklappar till kvinnorna på home som de ska få på söndag då det är julfest! jag köpte doftljus till yogan och till juldekoration, samt marabouchoklad som får hjälpa till att lindra min hemlängtan såhär i juletider...
på kvällen ringde issouf, jag träffade honom och hans fru och följde med på deras lektion i afrikansk dans (hon deltar, han spelar djembe till) det var rätt så avancerat och svårt men otroligt kul, jag försökte att hänga med så bäst jag kunde, insåg att jag verkligen saknar att dansa. kom hem sent och insåg att jag har franskaläxa till imorgon. ska beskriva livet på en drömö. i konditionalis. godnatt.

Kommentarer
Postat av: G

Hälsa Issouf att jag spelade på djemben han gjort senast igår när mitt punkband repade!

2009-12-10 @ 11:30:23
URL: http://neverhappened.blogg.se/
Postat av: h

hälsa från mej oxå. otroligt märkligt att era vägar korsas i s-bourg. h

2009-12-10 @ 22:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0