dan före dan

veckan har varit helt fullspäckad med jobb. shoppingturer, matlagning, paketinslagning, yoga, gympa med mera. nu är jag helt utmattad men peppad för imorgon! på morgonen ska vi handla det sista som behövs till julmiddagen, sen laga mat och fixa fram till själva julfesten som börjar kl 8 på kvällen. vi ska äta, leka lekar, sjunga, dansa...
till alla som läser det här vill jag önska en riktigt underbar jul! det är flera som jag tänker på och saknar speciellt just nu, jag tror ni vet vilka ni är :)
GOD JUUUUUUUUUUL!!! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

God jul själv, konstigt att inte fira jul med dej efter 18 ggr i rad. Eller blir det 17?? Vi åker till S-näs imorrn vid lunch. Stackars U har haft migrän hela dagen idag. kramar

2009-12-23 @ 22:41:30
Postat av: ina

dags för nytt inlägg?;)

<3

2010-01-06 @ 08:53:09
URL: http://inastinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0