Nappad! Packad! (nästan)

Ace igår var grymt, som alltid. Men sorgligt, också. Sista Ace på länge ju, och så fick jag säga hejdå till Charlotte :(

Åh idag fick jag världens finaste överraskning! Jag och Helena skulle ses vid kottlasjön för att ta en promenad, men när vi hade kommit en bit på vägen drog hon plötsligt en tröja över mitt huvud och KIDNAPPADE MIG! Vi åkte iväg i en bil, gick runt en stund och när jag tillslut fick ta bort tröjan var vi på Högsätraängen, och Ina och Helena hade dukat fram en picknick! Så himla gulligt! Sen fick jag dessutom ett superfint vänskapsdiplom av dem! ÅH SÅ GLAD JAG BLEV! :D <3 <3 <3

Men det var sorgligt att säga hejdå, såklart. Mycket mycket sorgligt.

Resten av dagen har ägnats åt packning. Jag har insett hur pass lite jag egentligen får ta med mig, och hur mycket jag måste lämna kvar...

Men det är förstås ett i-landsproblem

INTE långt kvar nu...

min packning so far. längst ner till höger mitt NYA FINA DIPLOM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0