effektivt avsked

Nu är det inte många dagar kvar (fyra, för att vara exakt). Nu handlar det om att effektivisera. Igår tänkte jag vara lite smart och köra två friskispass direkt efter varandra, yoga+jympa, för att sedan kunna känna att min träningskvot är fylld för den närmsta tiden, och kunna koncentrera mig på andra saker, som att packa. Inte. Särskilt. Smart. Resultatet blev en fruktansvärd träningsvärk. Och jag som ska ha fest ikväll. Det är förresten ett annat sätt att effektivisera. Man samlar de som man vill säga hejdå till på ett ställe, under en kväll, och sen kan man säga hejdå till dem alla, på samma gång. SUPEREFFEKTIVT! Nej men, allvarligt, det ska bli sjukt kul och sjukt sorgligt ikväll. Ska handla snart. Chips och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0